Friday, July 31, 2009

Cool Fever .

haiyaa . satu rumah dilanda wabak demam . ia mula berjangkit daripada mama yang terlebih dahulu demam . kemudian berjangkit kat abah . pastu anak buah aku pun kena . kesian , abah tengah tidur kat bawah tu . nak bangun pun tak larat . adila pun dah mula kena demam . HAHA , nasib baik aku punya Antibody sangat kuat . bak datang laaaa demam ! aku kuat laa . setakat demam tu , sehari jee dah baik . tapi aku takut juga , sebab sekarang H1N1 tengah bermaharajalela . tambahan pula penyakit yang lebih kurang sama macam H1N1 juga , ILI . bahaya nak berhubung dengan orang sekarang . ia merebak dengan cepat . ishh ! jangan laa kena kat keluarga aku . nanti tak pergi sekolah laa aku kena kuarintin . percubaan nak dekat ni . baru baru ni add math aku lulus tau . okay laa . selalu gagal jee . lepas ni aku nak A1 pulak . okay chow dulu . nak main futsal ni .

*******************************
selagi badan sihat ni baik kita bersukan .

2 comments:

  1. hahaha a'a aku pon bru baik demam duhh =,= xnk doa kan utk aku skali ke ??

    ReplyDelete