Sunday, October 30, 2011

saya sudah kena

TAGGED !!

buka jee notification kat BB tengok ada link yang tertulis AISYAH AZIZ: Tagged xD . Rupanya main tag . sekali gua kena tag daa . takpe laa , layan jee :) so , here's the rule .

1) must post this rules
2) post 11 things about themselve in their post
3) answer the question that those tagger set for you
4) have to choose 11 people to tagged them in their post
5) don't forget to go their page and tell them
6) no tag back!
7) no stuff in the tagging section that "YOU ARE TAGGED IF YOU ARE READING THIS" YOU
LEGITIMATELY (a.k.a Really trust with all honesty) have tagged 11 people

-------------------------------------------------------------------------------------------------
This is 11 things about me

  1. Nama kat surat beranak : MUHAMMAD AZHAR BIN ABD LATIFF
  2. a full-time Student
  3. Malay, Muslim
  4. Simple person
  5. Easy going
  6. Macam sombong tapi sebenarnya friendly
  7. Blue is the favourite one
  8. ohh lupa , I'm 19 years old
  9. Blackberry user
  10. Futsal/Rugby/Running
  11. I'm a Gamer
-------------------------------------------------------------------------------------------------
nah ini jawapan untuk awak, Cik Aisyah :)

1. Apa perasaan anda bila saya tag anda pada entri ini ?
Saya rasa berbangga . HAHAHA poyo jee

2. Siapa saya pada anda ?
Hmm , susah ni . Bestfriend dan orang tersayang saya .

3. Anda suka warna apa dan kenapa ?
Saya suka biruuu sebab saya suka laa .

4. Ciri2 pasangan idaman ?
Faham saya dan saya pun faham awak . Senang kan ? (;

5. Teringin nak pergi mana dan dengan siapa ?
Jepun dan saya nak bawak mak saya .

6. Saya nak sangat sangat ..... (sila sambung & saya refer to anda)
Saya nak sangat sangat tidur . Saya mengantuk

7. Your first perception/opinion about me ;) TELL ME :)
Awak akan jadi Lecturer yang garang :P

8. apa yang anda rindu sangat sangat ?
Saya rindu zaman sekolah dulu

9. Cita-cita ?
Adoii , ini kelakar . Dulu saya ada tiga cita-cita . Askar , Polis dan Bomba . Sekarang saya rasa cita-cita tu tak penting sangat . Yang penting , just follow the flow and see what happen next (;

10. What is the meaning of love in your opinion ?
Cinta ni macam air . Bila jaga elok elok , maka ia akan terus mengalir . Bila tidak dijaga dan ditinggalkan , maka ia akan kering dan tidak akan mengalir lagi .

11. Did you love me ? ;) HAHAHA
Yes , ofcourse (;

-------------------------------------------------------------------------------------------------
alaa , gua malas nak tanya boleh tak ? haa ni soalan gua :

1. Dah makan ke belum ?
2. Nama dalam surat beranak ?

3. Umur yang tepat ? (exp : 19tahun10hari6jam10minit)

4. Suka mengira ke membaca ?

5. Suka guna pensel atau pen ?

6. Benda pelik yang dibuat semalam dan kenapa ?

7. Serius atau weng ? Kenapa eh ?

8. Tempat yang paling menakutkan bagi anda ?

9. Binatang yang disukai ?

10. Kenapa suka binatang tu ?

11. Suka tak kena soal ? (;


-------------------------------------------------------------------------------------------------
MALAS NAK TAG ORANG so aku tag sikit jee
aida syifa . nadya . tiqa . nani . diana nordin . emma aziz . maisara malik
ENJOY (;


3 comments: