Thursday, October 13, 2011

unknown title

haih laa blog . kenapa laa kau tak diupdate ? ehh aku pulak tanya blog ni . Salah aku laa sebab malas nak buka . Hmm , dulu rajin laa nak bercerita . Tapi sekarang kenapa entah malas . Tapi aku masih ingat lagi kat blog aku . Tengok last update pun dah tau aku memang tak buka blog . Facebook pun jarang update . Harapkan twitter jelaa . Leceh laa ada banyak sangat account dalam social networking ni . Harap jee pakai Blackberry , tapi malas jugak nak buka . Baik pakai public phone jee senang . Bayar package Blackberry sebulan tapi tak manfaatkan . Bukan apa , asyik nak mengadap bendalah ni semua nanti semua benda tak jalan .

Aku ni dah belajar . Dulu boleh laa aktif sebab tengah menganggur lagi tunggu nak masuk Politeknik tercinta ni -.- dengan assignment berlambakkk . Engineering student memang macam ni . Sibuk jee memanjang . Experiment laa lab report laa apa laa . Banyak siakk . Quiz dan test jangan cakap laa . Kalau boleh setiap hari nak buat quiz . Tapi ni laa kehidupan sebagai seorang pelajar kan ? Apa lagi yang nak dibuat selain belajar .

Kitorang ni pantang kelas takde , amek peluang laa untuk backup balik tidur . Tadi kelas takde lagi . Maklumlah nak dekat final exam ni memang kelas banyak takde . Aku dah serabut nii banyak lagi benda aku tak faham . Semiconductor Devices -.- satu apa pun taktau . Setakat experiment tu boleh lagi buat . Tapi bab teori dan membaca ni , alahaiii lemahnyaa . Memang tak boleh hilang laa sifat malas membaca ni . Tapi bab calculation rajin pulak nak buat . Otak aku memang tak boleh terima bab membaca ni . Kira kira meh serah kat aku . Sekejap jee aku buat . HAHAHA .

Uihh panjangnya aku tulis . Nak cerita lagi sampai esok pun tak habis . InsyaAllah blog ni akan berjalan balik . Itu pun kalau mood rajin ada laa diaaa :P


Sekian . Assalamualaikum .

No comments:

Post a Comment