Sunday, February 15, 2009

aku dah tak tahu .

lalalalalala ~ hey bloggers ! mesti lama tunggu blog aku . lama juga aku tinggal . ada laa dalam seminggu kott . aku bukan apa , busy sikit dengan sekolah . Homework sana , homework sini . balik sekolah dah la lambat . menyirap je aku . takpee , untuk masa depan aku tempuhi dengan tabah .

ni aku ada cerita sikit nak habaq . sekolah aku hampir 3 bulan tingkatan 4 tiada . agak tenang sikit kat sekolah . cikgu pun relaks jee mengajar . 2 minggu lagi mereka (tingkatan 4) akan mendaftar di sekolah aku dan sekolah teknik yang lain . tak sabar aku nak tengok muka-muka mereka semua . kalau kerek , aku bantai jee . kalau okay , aku okay . aku bukan jahat pun . aku seorang yang penyabar . haa , salah satu daripada mereka yang akan mendaftar ke sekolah aku ialah sepupu aku sendiri . rumah dia dekat je dengan rumah aku ni haa . jalan kaki tak sampai 5 minit. dia mendapat tahu setelah dia menyemak borang kemasukan ke sekolah teknik 2009 . mungkin rezeki dia , dia telah dapat masuk ke sekolah aku yang besar ni . welcome to my school , cousin ! beruntung kau dapat sekolah aku ni . cikgu semua bagus belaka . bukan senang nak dapat sekolah aku weh . aku tengok senarai nama hari tu , kebanyakan 5 A ke atas . dah naik gred la sekolah aku . sama taraf Teknik Kuala Lumpur .

kesimpulannya di sini , kau study betul-betul . jangan jadi macam aku ni . pemalas tahap biawak comodo . lagi-lagi subjek yang agak susah seperti Fizik dan Kimia . selamat berjaya sepupuku !

3 comments:

  1. wahh.
    anda sememangnya sepupu yang penyayang.
    harap2 bukan sppu sdri yg dibantai nnt.
    huhu
    ;)

    ReplyDelete
  2. ahaha~~
    bgs~~
    all the best la kt spupu ko!
    heran kn aku jmpe blog ko..diana yg tulis kt status and mood kt myspace..

    ReplyDelete
  3. aduh,minah.
    nak jugak sebut name ak kt sini.

    ReplyDelete