Monday, February 9, 2009

hari pertama .



hari ini ,
aku telah melibatkan diri dalam menulis blog .
aku akan menulis dengan baik . HAHA
tak tahu nak tulis apa hari ini .
mungkin hanya ulasan serba sedikit .

eh , aku ada benda sikit nak tulis .
hari ini aku main futsal macam gampang .
ada orang marah kat aku . nak sepak aku .
bila main betul-betul salah , bila main ala kadar pun salah .
adat lah main futsal tersepak kaki sikit .
aku telah pun minta maaf kat kau .
kau macam laa tak pernah tersepak kaki orang .
kau ingat kau bagus ke ? pastu nak cakap aku main macam gampang .
main 'KABUT' gilaa . memang patut orang gelar kau begitu .
lain kali kalau aku lawan team kau , aku tak nak main .
aku sanggup tukar dengan orang lain .
aku malas nak bising , memekak dan hanya diam .
kerana aku fikir kau lebih tua dari aku .
tapi tak bermakna kau boleh nak marah aku macam tu .
aku bukan budak-budak yang tidak tahu apa-apa .
aku tahu apa aku buat . aku ini jenis yang tidak suka orang BAJET BAGUS .
cukuplah , aku malas nak tulis lebih-lebih . nanti mengaibkan orang pula .

No comments:

Post a Comment