Monday, February 9, 2009

aku yang bergelar pakcik

pada tanggal 22 Januari 2009 . kakak aku telah selamat melahirkan anaknya yang sulung di Pusat Rawatan Islam . yang paling seronok sekali mak ayah aku laa . dapat timang cucu yang pertama . tapi sedih juga sebab arwah nenek aku tak sempat timang cicit yang pertama . kalau tidak , riuh satu kampung . maklumlah dia orang kuat Taman Koperasi Polis Fasa 2 . aku secara tidak langsung menjadi seorang pakcik . muda lagi dah jadi pakcik . hahaha . nama anak kakak aku Emir Faiz . abang ipar aku yang taruk nama tu . dia minat dengan nama tu . sedap juga nama anak buah aku . aku tak pernah lagi dukung anak buah aku nii . bila agaknya aku nak dukung dia ? tunggulah bila dia dah besar sikit .



mak aku bersama cucunya , Emir Faiz

1 comment:

  1. wah.
    emir faiz so cute!
    2 2 nama kegemaran.
    tahniah kepada anda,uncle azhar!

    ReplyDelete